2011. július 12., kedd

Szerelmem, a tangó

Szerintem érdemes minden nyaralásba, utazásba valami egyéni színt belecsempészni. Mindig jó valami olyan programot kiválasztani, valami olyan lehetőséget kikutatni, ami az adott városban felbukkanó turistáknak talán meg sem fordul a fejében. Most az az ötletem támadt, hogy elmennék Prágában egy milongára (tangó-estre) táncolni. Még itthon kikerestem a neten, hová érdemes menni, és két nem tangózó baszk barátnőmmel el is mentünk a Národni trdán lévő Jam Café-ba csütörtök este. Kitartó mosolygással és szemezéssel (lásd cabeceo - a tangóra jellemző játék a tekintetekkel:) végül sikerült táncpartnereket találnom, így az este nagyon kellemesen telt, össze is barátkoztam néhány emberrel.
Ha van egy ilyen határokat nem ismerő hobbink, mint a tánc, szerintem jó ötlet utánanézni, hol szerveznek táncos estéket az adott városban, legyen az salsa, rock'n'roll, swing, vagy akár magyar néptánc (ha éppen Londonba tévedünk például.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése