2011. július 28., csütörtök

Ami az útikönyvből hiányzik

Hónom alatt egy Marco Polo útikönyvvel, oldalamon két baszk útitárssal elhatároztam, hogy felfedezem Prágát, "minden városok anyját." A következőkben a könyv kiegészítését, bírálatát, részben saját megfigyeléseimet szeretném közreadni. Nekem jól jött volna, ha ilyen információkhoz is hozzájuthattam volna. Miközben a könyvet olvasgattam, nem fért a fejembe, hogy a magyarországi terjesztés előtt miért nem nézi át az útikalauzt egy Prágát már megjárt magyar szerkesztő a magyar olvasó szemével. Számtalan olyan megjegyzést találtam, mely nekem érthetetlennek tűnt, mígnem rájöttem, hogy valószínűleg más nemzetiségű olvasó számára hasznos útmutatást tartalmaz. Amit én elvárok egy magyar terjesztésű prágai útikönyvtől, az a cseh főváros magyar olvasata - lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése